Kontaktai

Pavadinimas: POGARANTINIS SERVISO CENTRAS KAUNAS VILNIUS SERVISO TEL.: KAUNAS VILNIUS - VISI KONTAKTAI VIDINIUOSE TINKLAPIO PUSLAPIUOSE - SVETAINE ATNAUJINAMA, ATSIPRASOME UZ KLAIDAS IR LAIKINUS NEPATOGUMUS. PAGARBIAI, POGARANTINIO SERVISO CENTRO KOMANDA
El. p.: info@servisocentras.lt

DRAUGAI



AUDI CENTRAS

AUDI CENTRAS KAUNE IR VILNIUJE- AUDI SERVISO CENTRAS

Nepriklausomas Audi ir Volkswagen servisas

audi-centras

Audi diagnostika ir  remontas profesionaliame serviso centre

Pilnas Audi automobilių techninis aptarnavimasaudi-centras-kaunas-vilnius

 

Kodėl klientai pas mus sugrįžta antrą, trečią kartą ir... visada ?

1. Mokate tik už realiai atliktus darbus.

2. Nesiekiame dirbti pigiausiai. Vertiname tik atliktų darbų kokybę.

3. Su malonumu teikiame profesionalias konsultacijas.

4. Mums didžausias malonumas - šypsena kliento veide, po apsilankymo mūsų įmonėje.

5. Mes - nepriklausomas Audi ir VW automobilių aptarnavimo centras.

6. Patirtis ir profesionalumas - 20 metų patirtis techninio automobilių aptarnavimo srityje.


audi-centras-kauneaudi-centras-vilnius


Pagrindiniai savalaikiai techninio aptarnavimo darbai     :

 audi-centro-patarimai

  1. Tepalo keitimas kas 10000 tūkstančių kilometrų
  2. Tepalo filtro keitimas
  3. Kuro filtro keitimas
  4. Oro filtro keitimas
  5. Važiuoklės patikra ir remontas
  6. Greičių dėžės tepalo keitimas
  7. Salono filtro keitimas
  8. Stabdžių kaladėlių patikra ir keitimas
  9. Žvakių keitimas
  10. Pagrindinio ir agregatų diržo keitimas

 


Vairuojantiems Audi 1.8T

(Serviso centro informacija - Audi Centras)

Problemos susijusios su Audi 1.8T

Problemų būtų visada mažiau, jei vairuotojai labiau domėtųsi savo automobiliu. Yra tokia tasyklė – nori nusipirkti gerą ir patikimą automobilį? – turi žinoti kaip jį patikrinti ir į ką atkreipti dėmesį. Kiekvienas gamintojas tikrai yra padaręs tam tikrų technologinių  klaidų, jei ne vienoje tai kitoje vietoje. Todėl jums į pagalbą renkantis automobilį visada pasiruošę padėti meistrai iš Audi serviso centro - Audi Centras.

AUTOSERVISAS KAUNE VILNIUJE


Taigi dabar apie Audi ir Volkswagen 1.8T

VAG grupės automobiliai su 1.8T varikliu populiarumu nenusileidžia dyzeliniams Audi automobiliams. Tai tikrai dinamiškas, eksploatacijos atžvilgiu palyginti pigus automobilis. Tačiau jame stovi variklis su turbokompresoriumi. O tai pirmiausia reiškia, kad priežiūra tokiam varikliui turi būti itin nepriekaištinga. Jos nesilaikant visų pirmiausia nukenčia turbine, o tai viena iš brangiausių variklio sistemos sudedamųjų dalių.

Turbinos tarnavimo laikas – vieni metai. Taip tai tiesa – tiek teoriškai, tiek praktiškai. Pabandykime išsiaiškinti pagrindines priežąstis, dėl ko taip trumpai tarnauja turbokompresorius šiuose automobiliuose:

Pirma tai tepalo badas turbinos tepimo sistemoje. Taip vadinamas tepalo badas atsirandadėl dviejų  pagrindinių priežasčių

Tepalo padavimo vamzdelio perkaitimas

Jį sąlygoja, technologiškai nepragalvota vamzdelio padėtis šių variklių konstrukcijoje, vamzdelis turi 90 laipsnių kampu lenktą formą ir jo padėtis yra prie pat išmetimo kolektoriaus kaitriausios zonos. Tokia padėtis leidžia nuolat patirti didelius temperatūrinius svyravimus. Šie svyravimai įtakoja greitesnį susikoksavusių tepalo apnašų susidarymą vamzdelio viduje. Viso to pasekoje turbinos guoliai nebesitepa ir turbine privalo keliauti į restauravimo cechą arba turi būti pakeista nauja - Audi Centras.


Kyla klausimas – ar galima to išvengti?

Pasirodo galima, tačiau jūs turite:

  1. Keisti tepalus ir tepalo filtrą kas 10000 km ir ne daugiau
  2.  Po didelės variklio apkrovos jo staiga negesinti, o palaukti keletą minučių
  3. Sugedus turbokompresoriui, atiduokite tiems meistrams, kurie puiukiai žino silpnąsias Audi 1.8T vietas

Didžiausios klaidos Audi ir volkswagen 1.8T remonte:

a) Turbinos remonto technologija – nuėmiau uždėjau.

b) Nepakeistas turbinos tepalo padavimo vamzdelis.

c) Bandymas savais metodais valyti turbinos tepalo padavimo sistemą.

Tokios klaidos dažniausiai priverčia sumokėti antrus pinigus už remontą ir sugadintas dalis - Audi centras.


Audi ir Volkswagen TDI

Audi koncenrno TDI technologija

Ar  žinote kada buvo sukurtas pirmą kartą dyzelinis variklis su tiesioginio dyzelinio kuro padavimo sistema? Tai buvo 25 metai atgal. Ir Volksvagen buvo ta gamykla, kuri užėmė lyderiaujančias pozicijas šių variklių kūrimo ir tobulinimo procese. To pasekoje turime visą eilę privalumų:

1. Mažas kuro suvartojimo kiekis 100 kilometrų

2. Didesnė variklio galia esant toms pačioms kuro sanaudoms

3. Didesnis sukimo momentas

4. Mažesnis išmetamųjų dujų kiekis

5. Didesnis kuro spaudimo laipsnis (turbodyzeliniuose TDI  -2050 barų, o Common   Rail sistemose – 1350 barų

6. Įpurškimo proceso kontrolė – nes siurblys ir purkštukai sudaro vientisą sistemą

7. Degimo procesas minkštesnis, o azoto oksidas išmetamosiose dujose sumažintas iki minimumo.


Kas geriau – 2.7 Biturbo ar 1.8T ?

Jeigu žiūrėsime iš variklio pusės, jo remonto kaštų, ilgaamžiškumo – tai gausime tokį rezultatą :

Audi 2.7 Biturbo konstrukcija daug geresnė tuo atžvilgiu, kad turbokompresoriaus technologinė padėtis variklio konstrukcijoje palyginti su 1.8 Turbo žymiai pranašesnė

Tačiau  norint pakeisti turbokompresorių 2.7 Biturbo modeliuose, pagal technologiją reikalingas variklio demontavimas. Todėl tai daug darbo reiklaujantis procesas, kuris reiškia palyginti gana nemenkus kaštus pinigine išraiška. Tačiau tik laikantis remonto technologijos galima užtikrinti kokybę ir garantiją.

Audi centras – audi serviso centro meistrai patebi , kad audi 2.7 Biturbo modeliuose pastebimas didesnis gedimų skaičius susijęs su galios praradimu, kurį sąlygoja tam tikrų elektroninių-mechaninių daviklių blogas veikimas, o audi 1.8T gedimai daugiau susiję su variklio mechanika.


Audi Q7 su V12 TDI varikliu.

audi-centro-meistrai

Tai naujausios kartos dyzelinis automobilis su tiesioginio įpurškimo dyzeliniu varikliu.( Common Rail sistema). Audi automobilis su šiuo varikliu 100 km per valandą greitį pasiekia per 5.5 sekundės. Maksimalus greitis 250 km/h yra apribotas kompiuterinės programos. Didžiausias sukimo momentas dabar pasiekiamas esnt 1750 sūkiams. Šis audi automobilis taip pat yra pasaulyje pirmasis, kurio Common rail sistema išgauna didžiausią kuro suspaudimo laipsnį iki 2000 barų. Tai reiškia, kad esant bet kokiai vairavimo situacijai kelyje, Audi V12 TDI varikliui galios nepritrūks niekada. Taip pat vienas didesnių pliusų – tai švelnus ir tolygus vaiklio darbas, kurį sąlygoja naujausios kartos pjezopurkštukų panaudojimas. Dar reiktų paminėti vieną aktualiausių savybių tai – Audi V12 TDI varikklio kuro sanaudos tik 12 litrų 100 kilometrų.

audi-centro-priemimas


Patarimai vairuotojams vairuojantiems audi automobilius su turboįpūtimu:

Audi automobiliams, kurie turi turbina paduodamą oro įputimą, kas 100000 tūkstančių mes rekomenduojame pakeisti tepalo padavimo į turbokompresorių vamzdelį. Tai ypač aktualu vairuojantiems 1.8T automobilius. Šios detalės pakeitimas leidžia išvengti brangaus turbinos remonto arba jos paketimo visiškai nauja.



Skambinkite, klauskite drąsiai - maloniai bendraujame, patarsime, padėsime :

Telefonu :

KAUNAS - +370 698 73 433

VILNIUS - +370 696 666 21

Vokiškų-prancūziškų-švediškų automobilių nepriklausomas serviso centras:


Jūsų vardas:

El. paštas:

Telefonas:

Pastabos:

Žinutė:


Įveskite tekstą iš paveikslėlio




POGARANTINIS SERVISO CENTRAS KAUNAS VILNIUS SERVISO TEL.: KAUNAS VILNIUS - VISI KONTAKTAI VIDINIUOSE TINKLAPIO PUSLAPIUOSE - SVETAINE ATNAUJINAMA, ATSIPRASOME UZ KLAIDAS IR LAIKINUS NEPATOGUMUS. PAGARBIAI, POGARANTINIO SERVISO CENTRO KOMANDA ©, 2014   El. paštas: info@servisocentras.lt   Sprendimas: Ringo Group